Istraživanje u 2. bc razredu
Autor: Anka Vukša, 4. 3. 2015.
Kako je izgledalo naše istraživanje?
1. Odabir teme vezane uz zimu. Učenici odabiru: Životinje zimi.
2. Podjela u skupine slučajnim odabirom.
Skupine razgovaraju o onome što do sada znaju o temi kao i o tome što žele saznati.
Dogovor oko načina na koji će prikupljati podatke i prezentirati svoj rad.
3. Vrijeme za prikupljanje korisnih materijala.
Učenici koriste različite izvore znanja: pitaju roditelje, učiteljicu, knjižničarku, donose enciklopedije, materijale s interneta…
Učiteljica prezentira zanimljivosti o životinjama zimi, gledamo zanimljive video uratke.
4. Na temelju svih prikupljenih materijala učenici izrađuju plakat unutar skupina.
5. Skupine učenika prezentiraju svoj rad i otkrivaju što su novo i zanimljivo doznali, te na koji način su surađivali unutar svoje skupine.