Produženi boravak
Produženi boravak kvalitetno je osmišljen boravak djece u školi koji se ostvaruje tijekom nastavnog dana od 12 do 17 sati. Oblik je odgojno - obrazovnog rada koji vodi učitelj razredne nastave i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
U vrijeme produženog boravka učenicima je uz svladavanje nastavnog programa organizirano vrijeme za odmor i igru, obroke, boravak na svježem zraku, kreativno provođenje slobodnog vremena, učenje i ponavljanje te pisanje zadaća.
Cilj je naučiti učenike kako redovito, odgovorno i samostalno učiti, tragati za informacijama, služiti se udžbenikom i drugim izvorima znanja, razvijati individualne sposobnosti i interese učenika, učiti ih vještinama komunikacije, suradnje i pomaganja. U produženom boravku učenici razvijaju pozitivnu sliku o sebi i drugima, sigurnost u sebe, povjerenje u prijatelje, kreativnost, osjećaj uspješnosti…
Produženi boravak povezuje učenje, igru i rad, a učiteljice razredne nastave koje rade u produženom boravku, svojim radom potiču, pomažu i ohrabruju učenike, ali ih i tješe kad je potrebno.
Izmjenama igre, učenja i odmora nastoji se stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika, odnosno sretna djeca koja će voljeti školu. Škola postaje učenikov drugi dom sa svim obilježjima ugodnog, obiteljskog i prijateljskog okružja.