Socijalna pedagoginja
Liljana Samardžić, dipl. socijalna pedagoginja
E-mail adresa:
ljiljana.samardzic@skole.hr
Trenutno radi u osnovnoj školi na poziciji stručne suradnice-savjetnice gdje primjenjuje Teoriju izbora u radu s učiteljima, stručnim suradnicima, učenicima i roditeljima. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u radu s djecom s posebnim edukacijskim potrebama, te značajno iskustvo na prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih u njihovim redovnim socijalnim okruženjima kao i dugogodišnje iskustvo na poslovima detekcije, dijagnosticiranja i stručnog postupanja-rehabilitacije sa i prema djeci i mladima s poremećajima u ponašanju /teškoćama u odrastanju.
Radno vrijeme
(pola radnog vremena u OŠ N. Tesla)
1. i 3. ponedjeljak u mjesecu:
13 – 19 sati
utorkom: 9:00 – 15:00
četvrtkom: 8,00 – 14,00
Obrazovanje
Diplomirala je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu na Sveučilištu u Zagrebu, smjer socijalne pedagogije, odsjek za poremećaje u ponašanju.
Završila je specijalističku edukaciju iz realitetne terapije, teorije izbora i kvalitetnog menadžmenta ( The William Glasser Institute, Los Angeles, USA).
Stručna suradnica socijalna pedagoginja je posebno angažirana na implementaciji preventivnih programa u školskom okruženju kroz suradnju sa Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom:
Pročitaj više…
Radne obveze stručne suradnice socijalne pedagoginje svakodnevno obuhvaćaju rad s učenicima, roditeljima, učiteljima, ustanovama i organizacijama koje se bave odgojem i zaštitom djece.
Pročitaj više…
Voditeljica je školskog programa prevencije društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži s naglaskom na prevenciju ovisnosti. Ciljana skupina učenika na razini univerzalne prevencije je opća populacija učenika u ključnim tranzicijskim razdobljima: polazak u školu, prelazak na predmetnu nastavu (5. razredi), razvojne faze (pubertet, adolescencija..)… Svi preventivni programi jačaju zaštitne čimbenike i smanjuju rizične čimbenike za razvoj poremećaja u ponašanju te polaze od koncepta pozitivnog razvoja koji uključuje:
• Promicanje pozitivnih veza
• Jačanje otpornosti
• Promicanje socijalnih, emocionalnih, kognitivnih, ponašajnih i moralnih kompetentnosti
• Podupiranje samo-određenja
• Podupiranje duhovnosti
• Podupiranje samo-učinkovitosti
• Podupiranje pozitivnog identiteta
• Podupiranje vjerovanja u budućnost
• Briga za prepoznavanje pozitivnih ponašanja i prilika za prosocijalna uključivanja
• Podupiranje prosocijalnih normi (zdravi standardi ponašanja)