Socijalna pedagoginja


 

Liljana Samardžić, dipl. socijalna pedagoginja

E-mail adresa:

ljiljana.samardzic@skole.hr

Trenutno radi u osnovnoj školi na poziciji stručne suradnice-savjetnice gdje primjenjuje Teoriju izbora u radu s učiteljima, stručnim suradnicima, učenicima i roditeljima. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u radu s djecom s posebnim edukacijskim potrebama, te značajno iskustvo na prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih u njihovim redovnim socijalnim okruženjima kao i dugogodišnje iskustvo na poslovima  detekcije, dijagnosticiranja i stručnog postupanja-rehabilitacije sa i prema djeci  i mladima s poremećajima u ponašanju /teškoćama u odrastanju.

Radno vrijeme

(pola radnog vremena u OŠ N. Tesla)

1. i 3. ponedjeljak u mjesecu:

13 – 19 sati   

utorkom: 9:00 – 15:00

četvrtkom: 8,00 – 14,00

Obrazovanje

Diplomirala je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu na Sveučilištu u Zagrebu, smjer socijalne pedagogije, odsjek za poremećaje u ponašanju.

Završila je specijalističku edukaciju iz realitetne terapije, teorije izbora i kvalitetnog menadžmenta ( The William Glasser Institute, Los Angeles, USA).

 

Stručna suradnica socijalna pedagoginja je posebno angažirana na implementaciji preventivnih programa u školskom okruženju kroz suradnju sa Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom:

Pročitaj više…

 

Radne obveze stručne suradnice socijalne pedagoginje svakodnevno obuhvaćaju rad s učenicima, roditeljima, učiteljima, ustanovama i organizacijama koje se bave odgojem i zaštitom djece.

Pročitaj više…

Voditeljica  je školskog programa prevencije društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži s naglaskom na prevenciju ovisnosti.  Ciljana skupina učenika na razini univerzalne prevencije je opća populacija učenika u ključnim tranzicijskim razdobljima: polazak u školu, prelazak na predmetnu nastavu (5. razredi), razvojne faze (pubertet, adolescencija..)… Svi preventivni programi jačaju zaštitne čimbenike i  smanjuju rizične čimbenike   za razvoj poremećaja u ponašanju te  polaze od koncepta pozitivnog razvoja koji uključuje:

• Promicanje pozitivnih veza

• Jačanje otpornosti

• Promicanje socijalnih, emocionalnih, kognitivnih, ponašajnih i moralnih kompetentnosti

• Podupiranje samo-određenja

• Podupiranje duhovnosti

• Podupiranje samo-učinkovitosti

• Podupiranje pozitivnog identiteta

• Podupiranje vjerovanja u budućnost

• Briga za prepoznavanje pozitivnih ponašanja i prilika za prosocijalna uključivanja

• Podupiranje prosocijalnih normi (zdravi standardi ponašanja)

 

 

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content