Učenici 2. c razreda sudjelovali su u projektu Školske knjige ŠTITI VODU ZA GLOBALNU SLOBODU.
NAZIV PROJEKTA: ZAŠTITA VODA I OKOLIŠA
CILJ PROJEKTA:
Učenici su trebali prikazati na koji način možemo štedjeti vodu u našem kućanstvu, racionalno trošenje i zaštita vode, razvijati svijest da je voda važna za život svim živim bićima. Vodu treba štedjeti.Odlagati otpad u različite spremnike.
REZULTAT: izrađeni plakati i videozapisi
AKTIVNOSTI: izlaganje učeničkih radova pred razredom i gledanje videozapisa
Na poveznici možete vidjeti linkove koje smo koristili na satu Prirode i društva.
https://docs.google.com/document/d/1B-Q775_36EVxLB9bVHSkJgjRUA-3ZuEt1jFqpem-vkU/edit
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI
OŠ PID A.2.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi i objašnjava važnost organiziranosti.
OŠ PID B.2.1. Učenik objašnjava važnost odgovornoga odnosa čovjeka prema sebi i prirodi.
OŠ PID C.2.1. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj pojedinca i zajednice na razvoj identiteta te promišlja o važnosti očuvanja baštine.
OŠ PID A.B.C.D. 2.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA I SUODNOSI S OSTALIM PREDMETIMA
zdravlje A.1.3. Opisuje načine održavanja i primjenu osobne higijene i higijene okoline.
zdravlje B.1.3.B Opisuje i nabraja aktivnosti koje doprinose osobnome razvoju.
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
odr A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima.
goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
ikt A.1.1. Učenik uz pomoć učitelja odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje jednostavnih zadataka.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
uku B.1.2. Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje.
uku D.1.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
Na poveznici možete pogledati video na koji način štedimo vodu u kućanstvu i kako skupljamo smeće.
https://drive.google.com/file/d/1Wvi0oB5V-VxcpGJtRqGDb60a5-8sDb5_/view?usp=sharing
Na satu Hrvatskog jezika obrađivali smo lektiru N. Videk – PISMO IZ ZELENGRADA te smo na taj način povezali nastavne sadržaje s Prirodom i društvom. Napisali smo pismo ljudima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI
OŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
- govori o čemu razmišlja i kako se osjeća nakon čitanja/slušanja književnoga teksta
- izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom- izražava vlastito mišljenje o događajima u priči i postupcima likova
- uspoređuje postupke likova iz književnoga teksta s vlastitim postupcima i postupcima osoba koje ga okružuju
- pripovijeda o događajima iz svakodnevnoga života koji su u vezi s onima u književnome tekstu
- objašnjava razloge zbog kojih mu se neki književni tekst sviđa ili ne sviđa
OŠ HJ B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju.
- razlikuje bajku kao vrstu priče po obliku i sadržaju
- prepoznaje glavne i sporedne likove
- prepoznaje početak, središnji dio i završetak priče
- smješta likove u vrijeme radnje i prostor
OŠ HJ B.2.3. Učenik samostalno izabire književne tekstove za slušanje/čitanje prema vlastitome izboru.
- upoznaje se s različitim vrstama slikovnica
- posjećuje školsku knjižnicu i posuđuje slikovnicu
- preporučuje pročitane slikovnice i knjige za djecu drugim učenicima
OŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
- koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje
Na satu Likovne kulture slikali smo onečišćen potok u šumi.
MOTIV: onečišćen potok u šumi
POJMOVI: tonovi boja, ilustracija
LIKOVNO PODRUČJE: slikanje
MATERIJAL I TEHNIKA: gvaš, kolaž iz časopisa
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI
OŠ LK A.2.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK A.2.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju.
OŠ LK B.2.1. Učenik opisuje likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
OŠ LK B.2.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA I SUODNOSI S OSTALIM PREDMETIMA
OŠ HJ A.2.1. Učenik razgovara i govori u skladu s temom iz svakodnevnoga života i poštuje pravila uljudnoga ophođenja.
OŠ HJ B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju.
osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi.
odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi.
KUHARICA ZDRAVIH RECEPATA
RAZREDNICA: Marijana Vlajčić, mag.prim.educ.
OSNOVNA ŠKOLA PREČKO
Škola je lijepa i puna smijeha.
U nju đaci veseljaci
svakog dana stižu
s osmijehom na licu.
Iz torbe vade knjige i
nastaju nove brige.
HRVATSKI nije lak, ali je mrak!
Pišeš i brišeš velika i mala slova,
da ne postaneš velika sova.
MATKA nije laka, ali je slatka
kao voćna salata.
Zbrajaš, oduzimaš, množiš i dijeliš
i svoje znanje jaaaaako cijeniš.
PRIRODA je bajna
u njoj vlada čarolija sjajna.
Na LIKOVNOM se puno crta
i ponekad nastane zbrka.
Na TJELESNOM se puno vježba
i nastane tjelovježba.
GLAZBENI je hit
u njemu je sva bit!
:: opširnije ::CEKAČI
:: opširnije ::