Povijesna grupa šestih razreda
Voditelj aktivnosti:
Ivana Muić, prof. povijesti i hrvatskog jezika i književnosti
Termin održavanja:
smjena 5./7. ujutro: petak, 17:30 - 19:05
Razredi:
6. razredi
Svrha nastave povijesti u osnovnoj školi jest omogućiti učenicima da na odabranim temama steknu znanja i vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni je cilj učenja povijesti razvijanje interesa za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog mišljenja.
Nastava povijesti strukturirana je kronološki.
Sastavnice su ovog predmeta: procesi, pojave i događaji koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijesti do danas.
CILJEVI:
- produbljivanje i proširivanje znanja
- razvijanje povijesnog mišljenja
- proučavanje povijesnih izvora
- rad na povijesnim zemljovidima
- izrađivanje prezentacija o temi po izboru
- izrađivanje plakata na zadanu temu i temu po izboru
- upoznavanje važnih institucija (HNK, muzeji, arhivi...)
- gledanje i analiza dokumentarnih filmova
Zadaće nastave povijesti:
- učenici uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društava koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti.
- učenici vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa,
- upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (historiografija, filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, pjesme i sl.)
- učenici pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrednuju različite izvore informacija ( udžbenik, encikolpedija, muzej, internet...)
- učenici upoznaju temeljne vrijednosti na kojima počiva suvremeno društvo, kritički razmišljaju o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život
- učenici razvijaju interese za povijet, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost ta cjeloživotno učenje.
Naši radovi: